Barnehagelærer/pedagogisk leder i 100% stilling

Kongsgårdmoen

Skrimtrollet barnehage er en forelder eid barnehage med beliggenhet på Kongsgårdmoen i Kongsberg kommune. Barnehagen har for tiden 79 barn, og er organisert i 4 basisgrupper. To over 3 år og to under 3 år.

Vår viktigste ressurs er de ansatte, og vi er over bemanningsnormen. Stillingen vi nå søker er en fast stilling.

Vi har flere ulike formelle krav til våre ansatte, men det som gjelder for alle er at de må være:

• omsorgsfulle
  • ansvarlige
  • kunne samarbeide godt
  • være engasjert i arbeidet med barn og ansatte.

Vi søker en person som har god helse og gjerne erfaring fra barnehage. Man må trives med hektiske dager, ute som inne, i all slags vær til alle årstider. Personlig egnethet er av vesentlig betydning ved utvelgelse av den rette personen. Se ellers vår webside: skrimtrollet.no.

Tiltredelse forutsetter gyldig politiattest, men skal ikke legges ved søknaden.

Søknad, med CV sendes til post@skrimtrollet.no. Vitnemål og attester vises ved eventuelt intervju.

Spørsmål vedrørende stillingen kan rettes til Inger-Lise J. Schultz, mob.nr 95192219.

Tiltredelse: 01.08.2023
Søknadsfrist: 31.05.2023