Byåsen kirkes barnehage søker nye medarbeidere!

TRONDHEIM

Byåsen kirkes barnehage er en privat barnehage som eies av Trondhjems asylselskap (TA).

TA er en ideell stiftelse som eier og driver 7 barnehager i Trondheim.

Barnehagelærer, 100% fast stilling

To assistenter/barne- og ungdomsarbeidere, 100% stillinger, en fast stilling og en midlertidig stilling barnehageåret 2022-2023.

Vi ønsker oss engasjerte, verdibevisste, reflekterte og fleksible medarbeidere som vil være entusiastiske deltagere i aktive og innholdsrike dager i barnehagen!

Frist 22.05.22

TA er en ideell stiftelse som eier og driver 7 barnehager i Trondheim.

Byåsen kirkes barnehage har fire avdelinger; avdeling Soria Moria og Berget det blå, som holder til i sokkelen på Byåsen kirke, og avdeling Veslefrikk og Tommeliten, som har hus i paviljongen ved Hallset skole. Våren 2022 har vi en personalgruppe på 16 og 60 barn i alderen 1-5 år.

TA er en tradisjonsbærende og nytenkende organisasjon som driver barnehager med kristent verdigrunnlag. Dette kommer til uttrykk gjennom daglig innhold, markering av kristne høytider og formidling av innholdet i den kristne kulturarven. Vi skaper rom for opplevelser og gir anledning til undring og samtaler om grunnleggende spørsmål.

Vi ser på barn og voksne som likeverdige parter i et fellesskap. Vi skal sammen lage meningsfulle hverdager og en god barnehage for barn, foreldre og ansatte. De voksne skaper rom for barnas initiativ og viser forståelse og respekt for barns innspill. I barnehagen legger vi til rette for stimulerende utvikling og egenaktivitet for at iboende ressurser kan utvikle seg. Barnet lærer gjennom interaksjon og samhandling med omgivelsene.

Barnehagens fokusområder; Årets rytme, tradisjon og kristne grunnverdier, bærekraftig utvikling og grønt flagg, sang og musikk og fellesskap og relasjonsarbeid.

Barnehagen samarbeider med Trondheim kommune og HDMM, og deltar i Liten og ny og REKOM.

Lønns- og arbeidsvilkår er i samsvar med gjeldende lov- og regelverk, PBL-tariff.

Det er seks måneders prøvetid. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Ved tilsetning må det legges fram politiattest.

For mere informasjon ta kontakt med styrer Vigdis Henningsgård,
mobil 994 59 875 eller mail, vh@asylselskapet.no.