Er du Casa dei Bambini sin nye barnehagelærer?

OSLO

Casa dei Bambini er en liten Montessoribarnehagen som ligger på Vettakollen I Oslo.

Vi søker barnehagelærer i 100% stilling til vår barnehage, gjerne med videreutdanning eller erfaring innenfor Montessoripedagogikk i alderen 3-6 år.

Casa dei Bambini Montessoribarnehage er en liten privat barnehage med kun 22 barn i alderen 2,5 – 5 år. Barnehagen ligger i et stille og rolig område på Vettakollen med kort vei til marka. Vi holder til i samme bygg som Oslo Montessoriskole og har et nært samarbeid med dem.

Vi kan tilby deg et sterkt fagmiljø med kollegaer som er engasjerte og opptatt av kvalitet i alle hverdagens læringssituasjoner. Vi har et godt arbeidsmiljø med rause, reflekterte og tilstedeværende kollegaer.

Casa søker en barnehagelærer som med fokus på observasjon og kunnskap om barns utvikling kan være med på å videreutvikle det pedagogiske arbeidet.

Barnehagen er medlem av PBL og tilbyr lønn etter tariff, samt gode pensjonsordninger.

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Politiattest må fremlegges før ansettelse.

Krav til kompetanse

• Barnehagelærerutdanning
  • Montessoripedagogikk
  • Du må ha oppfylt nivå A2 på norsk delprøve i skriftlig fremstilling, samt oppfylt nivå B1 på norske delprøver i leseforståelse, lytteforståelse og muntlig kommunikasjon