Er du den nye lederen av Mobarn Øverland barnehage?

MOLDE

Mobarn Øverland barnehage

Mobarn Øverland barnehage eies og drives av Mobarn, og er den største av Mobarns 12 barnehager. Barnehagen har 6 avdelinger, fire avdelinger for barn fra 1- 4 år, én småbarnsavdeling med barn fra 1 - 3 år, og egen avdeling for femåringene, som i hovedsak benytter seg av Mobarn-bussen, vår mobile friluftsavdeling. Øverland barnehage ligger i østre bydel i Molde og har fine turområder i nærmiljøet. Barnehagen er sertifisert Miljøfyrtårn, og jobber systematisk med miljøpedagogisk arbeid.

Vi har nå ledig en kjempespennende stilling som Styrer av Mobarn Øverland barnehage i Molde. Vi ser etter en person med god faglig tyngde og gode kommunikasjonsferdigheter som skal lede og utvikle barnehagen for å skape trygge rammer for barna i tett samarbeid med de ansatte og assisterende styrer.

Du har ledererfaring og ser løsninger når du skal organisere. Du viser stort engasjement for mennesker og for barnehagefaget og du holder deg oppdatert på utviklingen i sektoren. Du er strukturert, positiv, proaktiv og har god evne til å arbeide selvstendig.

Du skal lede og utvikle barnehagen i henhold til vedtatte mål, budsjett, rammeplan og overordnede føringer i tett dialog med administrasjonen og være ansvarlig for et godt samarbeid mellom avdelingene, skape aktive og motiverte ansatte og være ansvarlig for tett og god dialog med foreldre.

Formelle kvalifikasjoner:

· Utdannet barnehagelærer (gjerne styrerutdanning, men ikke et krav)

· Økonomisk sans og forståelse

· Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig

· Gode lederegenskaper

· God digital forståelse

· Personlig egnethet vil vektlegges

Vi tilbyr:

- En veldrevet barnehage med fokus på høy kvalitet i alle ledd

- Stort fagmiljø med engasjerte og faglig dyktige kollegaer

- Gode digitale verktøy

- God administrativ support med korte linjer og god kommunikasjon