Er du kreativ, leken og vil bidra til barns utvikling?

Ski

Om arbeidsgiver:

People4you AS er et rekrutterings- og bemanningsselskap som daglig har løst bemanningsutfordringer for næringslivet siden 2006.

Vi er en stolt Revidert Arbeidsgiver og tar vårt arbeidsgiver ansvar på alvor. Du får en fast arbeidskontrakt, konkurransedyktig og riktig lønn. Du opptjener pensjon og du har forsikringsordninger som ivaretar deg.

Vår visjon er å være "best på kandidat". Det betyr for deg, at du vil ha en fast rådgiver som vil følge deg opp og som du kan rådføre deg med. Rådgiver vil aktivt jobbe med å finne nye muligheter til deg når dette vikariatet er over.

Vi har kontorer i Askim og Ski og vi leverer våre tjenester innenfor alle nivåer, fagfelt og bransjer primært i Østfold, Follo og tildels Oslo.

For en barnehage i en privat barnehage i Moss søker vi etter en engasjert og dedikert barnehagelærer for et vikariat i 1 år. Vikariatet kan bli lenger. Er du en omsorgsfull og inkluderende person, opptatt av å inspirere til lek og lærling, og skape et trygt og stimulerende miljø for barna? Da kan dette være en spennende mulighet for deg.

Dine ansvarsområder:

Som barnehagelærer vil du spille en nøkkelrolle i barnas utvikling. Du vil planlegge og gjennomføre pedagogiske aktiviteter som fremmer lek, kreativitet og sosial utvikling. Du vil bidra til å skape et trygt, støttende og inspirerende miljø der barna kan utforske, lære og uttrykke seg fritt. Dine oppgaver vil også inkludere samarbeid med foreldre, rapportering, observasjon og individuell tilpasning av opplegget.

Vi søker etter deg som har:

• En relevant utdanning på bachelornivå.
  • Eventuell utdanning fra utland som er godkjent av Utdanningsdirektoratet.
  • Evnen til å tilpasse pedagogiske aktiviteter og jobbe systematisk.
  • Gode kommunikasjonsferdigheter og samarbeidsevner
  • Kreativitet og entusiasme for å lage spennende læringsopplevelser
  • Evnen til å håndtere utfordringer med tålmodighet og empati
  • Engasjement til å bidra til et inkluderende og positivt sosialt miljø

Vi tilbyr:

• En inspirerende og støttende arbeidskultur
  • Kontinuerlig faglig utvikling og opplæring
  • Et godt arbeidsmiljø og godt kvalifiserte kolleger
  • Lønn etter tariffavtale og ansiennitet

Høres dette interessant ut?

Registrer din cv og søknad på: www.people4you.no. Evt. spørsmål kan rettes til Stanislava Vasileva på tlf. 975 60 107, eller epost: stanislava@people4you.no .

Aktuelle kandidater kontaktes fortløpende