Er du vår drømmepedagog?

OSLO

Palmqvist AS, er ett lite familiedrevet og koselig firma med tre barnehager. Lille Borgen Barnehage, Mærradalen Barnehage og Solbakken Barnehage. Vi er opptatte av: rause, faglig sterke og engasjerte medarbeidere. Hvis du vil jobbe i et godt arbeidsmiljø, så må du søke hos oss.

Vi tilbyr: En tjenestefri uke (for de som er utdannet barnehagelærer med ledersansvar hos oss) etter ett år, lønn etter Oslo kommune, fem planleggingsdager, sosiale arrangementer etter arbeidstid, kurs, erfaren styrere som støtter og veileder ved behov. Fornøyde foreldre. Gode og strukturerte barnehager.

God vikar ordning.

Du behersker norsk muntlig og skriftlig etter gjeldende regler i barnehageloven. Gyldig politiattest må legges frem før tiltredelse.

Vi holder stengt fire uker i juli og i romjulen, hvor ansatte tar ut ferie.

Kvalifikasjoner

Godkjent barnehagelærer.

Å arbeide med gode relasjoner er viktig for deg: Du er faglig sterk og god til å ta avgjørelser. Du liker å jobbe i team. Du er aktiv og engasjert i barns lek. Du liker å være ute i uansett vær. Du setter deg inn i gjeldende HMS regler.

Arbeidsoppgaver

Faglig motivator, samarbeide om å følge rammeplan og årsplan for barnehagen i ditt daglige arbeid.

Planlegge å strukturere barnehagehverdagen, bidra med veiledning av personalet og arbeide for et godt samarbeid mellom hjem og barnehage og personalgruppen.

Solbakken og Mærradalen Barnehage,
ligger begge Ullern i Oslo?

Begge barnehagene ligger nær offentlig kommunikasjon, og er lett tilgjengeligene med buss, t bane og trikk.

Vi jobber med relasjoner og mangfold i vårt daglige arbeid. Barnehagene har et godt arbeidsmiljø, lavt sykefravær, gode rutiner og er et ungt og aktivt miljø. Barnehagene har hver 27. barn fordelt på to avdelinger. Vi har fokus på sunn mat, og vi lager all maten selv. Vi reiser på Skiskole, Vangen leirskole og på svømming med de største barna.

Vi bruker E barnehage ( Barn nett) som nettportal.

Vi søker etter barnehagelærer/pedagogisk leder til våre 2 småbarnsavdelinger.

Lille Borgen barnehage, ligger i bydel Vestre Aker.

Flott og herskaplig villa med masse sjel.

Vi ligger 3 min gange fra Borgen og Steinerud stasjon. Vi er en aktiv gjeng med 15 ansatte og 60 barn, som er fordelt på 2 avdelinger med barn fra 1-3 år og 2 avdelinger med barn fra 3-6 år.

Vi jobber mye med livsmestring, mobbing og sosial kompetanse og har dette som et ekstra fokus område. Ellers er vi aktive med turer, gymsal, svømming, skiskole og leirskole.

Vi er en gjeng som arbeider godt sammen, vi har rom for hverandres forskjelligheter og ser på det som en ressurs. Vi har både kvinner og menn i staben hos oss

Vi søker etter 2 barnehagelærer her hos oss.

Vi bruker E barnehage (barn nett)som nett portal .

Samarbeide på tvers av avdelinger er viktig .

Spørsmål om stillingen

Kontakt Bettina Fredriksen, eier( styrer Lille Borgen), 907 42 671 eller