Er du vår drømmepedagog(er)

OSLO

Vi holder til i en gammel herskapsvilla i et rolig område, ikke langt fra Vindern.

Våre satsingsområder er språk, tekst, kommunikasjon, natur miljø og teknikk.

I årsplanen vår kan du lese mer om våre mål, satsingsområder, og hvordan vi arbeider for å fremme barns utvikling og trivsel.

Lille Borgen barnehage, ligger i bydel Vestre Aker, vi holder til i en flott og herskaplig villa med masse sjel.

Lille Borgen barnehage er privat eiet.

Vi ligger 3 min gange fra Borgen og Steinerud stasjon. Vi er en aktiv gjeng med 15 ansatte og 60 barn, som er fordelt på 2 avdelinger med barn fra 1-3 år og 2 avdelinger med barn fra 3-6 år.

Vi jobber med livsmestring, mobbing og sosial kompetanse og har dette som et ekstra fokus område. Ellers er vi aktive med turer, gymsal, svømming, skiskole og leirskole. Les mer om oss på barnehageportalen.

Vi er en gjeng som arbeider godt sammen, vi har rom for hverandres forskjeller og ser på det som en ressurs. Vi har både kvinner og menn i staben hos oss

Vi søker etter 2 barnehagelærer her hos oss som begge vil være tilknyttet store-barns avdelingene.

Vi har behov for at den ene pedagog skal tiltre som pedagogisk leder.

Vi bruker E barnehage (barn nett)som nett portal .

Samarbeide på tvers av avdelinger er svært viktig for oss.

Vi er opptatte av: rause, faglig sterke og engasjerte medarbeidere. Hvis du vil jobbe i et godt arbeidsmiljø, så må du søke hos oss.

Vi tilbyr:

• Lønn etter Oslo kommune, 5 planleggingsdager, sosiale arrangementer etter arbeidstid, kurs, og veiledning.
  • En tjenestefri uke m lønn (for de som er utdannet barnehagelærer med lederansvar hos oss) etter ett år.
  • Fornøyde foreldre.
  • Gode og strukturerte barnehager. Du må gjerne være nyutdannet. Du behersker norsk muntlig og skriftlig etter gjeldende regler i barnehageloven.

Gyldig politiattest må legges frem før tiltredelse. Vi holder stengt fire uker i juli og i romjulen, hvor ansatte tar ut ferie.

Tiltredelse 3 august 2021

Søknadsfrist: 16.06.21