Frilufts interessert medarbeider søkes til Tommlekollen Friluftsbarnehage

Oslo

Tommlekollen Friluftsbarnehage AS

Tommlekollen Friluftsbarnehage og Turi Sletners barnehave holder til på Lillevann St. (T-bane linje 1) et stein kast fra inngangen til Nordmarka. Barnehagene eies og drives av samme styrer.

52 barn i alderen 1 - 6 år fordelt på 2 barnehager.

1 styrer, 6 pedagogiske ledere, 7 assistenter som alle er engasjert i friluftsliv, og har ulike kvaliteter og kompetanse.

Søknadsfrist: 20. november

Tommlekollen Friluftsbarnehage søker etter en sporty frilufts interessert, og kreativ medarbeider i 100 % stilling. Som har god omsorg for barn, selvstendig, ansvarsbevisst, engasjert, sportslig og har en god arbeidsmoral.

Utenom friluftsliv har barnehagen en del sportslig aktiviteter som klatring, svømming, slalåm, langrenn, snowboard, klatring, all-idrett og tennis. Så det er et stort pluss om du har noen av disse interessene.

Barnehagene legger stor vekt på friluftsliv og aktivitet i naturen. Naturen er vår arena der lek og læring går hånd i hånd. Vi har Nordmarka som nærmeste nabo. Så et steinkast fra barnehagen har vi en naturlekeplass og en helårs lavvo med uendelige muligheter og utfordringer. Vi har også 2 kanoer og fullt klatreutstyr som barna får boltre seg med.

Gjennom hele året tilbyr vi ulike kurs barna kan være med på, som skileikskole, alpint, tennis, snowboard og vanntilvenning.

På Tommlekollen og Turi Sletners har vi et trikketilbud til barna som går i barnehagen, det vil si at vi tar imot og leverer barna på T-banen (linje 1) av våres ansatte. Så arbeids dagen starter og slutter som regel på Majorstuen St.

Vi søker deg:

• Som har evne til å se og vilje til å lytte til barn, foreldre og medarbeidere med omsorg og respekt.
  • Du er en trygg og god rollemodell.
  • Du er positiv, engasjert og kreativ.
  • Du er tilstedeværende og omsorgsfull voksen.
  • Du må beherske norsk muntlig svært godt.
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø.
  • Du er punktlig, ansvarsfull og pålitelig.

Vi tilbyr

• Et godt arbeidsmiljø
  • Ruter årskort
  • Gode feriebetingleser
  • Forsikring og pensjon gjennom Gjensidige

Politiattest må fremlegges før ansettelse. Lønn etter avtale. Oslo kommunes lønnsrammer.

Hjemmeside:

https://facebook.com/Tommlekollen Friluftsbarnehage