Griseknoen Gårdsbarnehage søker Barnehagelærer i 100% stilling

Lofoten

Om barnehagen: Click to add title

Søknadsfrist: 01.04.24

Vi er en privat gårdsbarnehage som ligger idyllisk plassert på Bolle, Leknes i Lofoten. Vi er en treavdelings barnehage som holder til i et gammelt gårdsbygg med tilhørende fjøs. Til sammen har vi ca 40 barn fordelt på 9 ansatte. Hos oss er godt samarbeid viktig for at barnehagedagen skal fungere godt. Det at vi er en gårdsbarnehage betyr at vi har et ekstra ansvar for dyrene som bor på gården. På gården bor det blant annet; geiter, kaniner, sau, gris, ender, høns og katt. Dyrene skal ha stell, mat og vann, så det er viktig at de som jobber hos oss er glade i dyr, og ikke redd for å bli møkkete på hendene. Fjøsstellet er en del av den daglige driften hos oss, og barna tar en aktiv del i det arbeidet.

Som barnehagelærer vil du bli en del av barnehagens lederteam og skal i samarbeid med pedagogisk leder arbeide for å sikre høy kvalitet i lek- og læringsmiljøet. Du vil få ansvar for å følge opp de nest eldste barna i barnehagen og legge til rette for språklige aktiviteter på gruppedager. I tillegg vil du få ansvaret for å planlegge kreative aktiviteter på temadager.

• Være en trygg og varm omsorgsperson
  • Være en god rollemodell for barna
  • Planlegge, gjennomføre og delta i pedagogiske aktiviteter med barn; som lek og fysisk aktivitet, samlingsstund, gruppeaktiviteter, språkgrupper, utelek, turer o.l
  • Arbeide kontinuerlig med å øke kvaliteten på det pedagogiske tilbudet