PEDAGOGISK LEDER - 100% AVDELINGSLEDER I HOV BARNEHAGE

Hønefoss

Hov Barnehage er en privat, foreldre eid andelsbarnehage, som åpnet dørene 29. mai 1998. Alle foreldre eier en andel ved at de kjøper seg inn når de får barnehageplass. Vi har 72 plasser fordelt på fire avdelinger.

To avdelinger for barn i alderen 0 til 3 år og to avdelinger med barn i alderen 3 til 6 år. Med kun 6 barn pr småbarngruppe og 12 barn pr storbarnsgruppe, hver av gruppene med 1 avdelingsleder og 1 fagarbeider/assistent, mener vi at vi har lagt til rette for å kunne nå vår visjon ”GOD BARNDOM”. Vi er mye ute, har relativt gode økonomiske rammer, fin beliggenhet og høy faglighet i vår personalgruppe.

Vi bruker PBL Mentor Kidplan som kommunikasjons-, informasjons- og planleggingsverktøy.

Vi er en ”være sammen”-barnehage. Det betyr at vi legger vekt på voksne med bevissthet på gode relasjoner, grensesetting og varme i sin omgang med medvirkende barn og med hverandre. Sentralt i dette fokuset er tidlig innsats, sosial kompetanse, håndtering av utfordrende atferd og relasjonsbygging.

Søknadsfrist: 5. november

Vi har åpent hele året for utenom 5 lovpålagte planleggingsdager og to uker midt på sommeren.

Vi søker deg som er genuint opptatt av barns beste.

Vi forventer at du:

• Er en omsorgsfull og tilstedeværende voksen sammen med barna
  • Er med på å skape et positivt og utviklende leke- og læringsmiljø
  • Er en tydelig rollemodell ovenfor barna, foreldrene og kollegaene
  • Deler kunnskap og erfaring om barns utvikling og bidrar til kompetanseheving i barnehagen
  • Har gode samarbeidsevner
  • Deltar aktivt i foreldresamarbeidet
  • Respekterer kollegaer og bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Er strukturert, målrettet og nøyaktig
  • Utdannet barnehagelærer

Vi kan tilby:

• Ordnede lønns- og arbeidsforhold
  • Pbl-tariffavtale
  • God pensjons og forsikringsordning
  • Engasjerte og ansvarsbevisste kollegaer med høy faglig kompetanse
  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø

Det vil bli krevd politiattest ved ansettelse.

Tiltredelse 1.februar 2025, varighet til 31.desember 2025.

Spørsmål om stillingen

Stine Kristoffersen, daglig leder, 32 13 09 0097 66 15 30