Pedagogisk leder i 100 % fast stilling ønskes til Olstadmoen barnehage

Kløfta

Olstadmoen barnehage, er en privat andelsbarnehage med 63 barn fordelt på tre avdelinger. Personalgruppen består av 17 ansatte, 7 pedagoger og 10 fagarbeidere/assistenter. Barnehagen ligger sentralt til på Kløfta i Ullensaker kommune og har store lokaler og et uteområde som innbyr til lek og aktivitet. I Olstadmoen barnehage har vi fokus på lek der de ansatte bidrar til at leken opprettholdes og videreutvikles. Barn og ansatte er mye ute uansett årstid og værforhold.

Søknadsfrist: 15. oktober

Vi søker deg som setter barnets trivsel og utvikling i fokus og som liker å delta aktivt i barns lek, læring og aktivitet. Du kommuniserer godt med både barn og voksne, og er kreativ, løsningsorientert og handledyktig. Du har gode lederegenskaper og motiverer og inspirerer dine medarbeidere. Du har evnen til å skape tillit, har et stort engasjement, og klarer og bevarer roen i en hektisk og leken hverdag. Du liker å være mye ute, og er positiv og omsorgsfull.

Vi tilbyr:

• godt og stabilt arbeidsmiljø
  • stor delaktighet og påvirkningskraft i egen barnehagehverdag
  • deltakelse på kurs og kompetansehevende utvikling
  • mulighet for videreutdanning innenfor barnehagefaget
  • hovedtariffavtale gjennom Private Barnehagers Landsforbund (PBL)
  • pensjonsavtale gjennom Storebrand

Krav til kompetanse:

• godkjent utdanning som barnehagelærer/førskolelærer
  • gode norskferdigheter muntlig og skriftlig
  • oppdatert kunnskap om barnehager og barnehagefaget
  • personlig egnethet vil bli vektlagt
  • stillingen er fysisk krevende, så du må ha god helse og like å være i aktivitet og i samspill med barn

Vi søker nå etter pedagogisk leder i 100% fast stilling på vår 2-6 års avdeling. Stillingen er ledig fra 01.01.2023, men du kan gjerne begynne tidligere. Vitnemål og attester tas med til intervju. Gyldig politiattest må fremlegges før tiltredelse.

Olstadmoen barnehage Sa, Handelsvegen 4, 2040 Kløfta

E-post: styrer@olstadmoen-barnehage.no