Pedagogisk leder og barnehagelærer med interesse for friluftsliv søkes til Ulvestua barnehage

Oslo

Ulvestua er en liten barnehage med totalt 30 barn fordelt på en småbarnsavdeling (0-3 år) og en storbarnsavdeling (3-6 år). Hos oss ønsker vi at barna skal få utvikle seg i et miljø som er preget av lek, glede, humor, gode relasjoner, vennskap og trygghet. Vi har «Aktivitet og uteglede» som satsningsområde og ønsker at alle barn skal oppleve glede over å være ute gjennom alle årstidene.

Søknadsfrist: 12. april

Ulvestua Barnehage ligger ved siden av Sørkedalen Skole, kun 10 minutter fra Røa, og er en privat foreldreeid barnehage. Vi har et stort uteområde med egen gapahytte, og Nordmarka som nærmeste nabo.

Vi søker:

• Pedagogisk leder i 100 % stilling (fast)
  • Barnehagelærer i 50 % stilling (1 års vikariat)

Begge stillingene er på barnehagens storbarnsavdeling med oppstart 1. august 2023.

Arbeidsoppgaver:

• Ansvar for å planlegge, gjennomføre, dokumentere og evaluere det pedagogiske arbeidet
  • Ansvar for veiledning av det øvrige personalet på avdelingen
  • Omsorg for det enkelte barn og barnegruppen
  • Delta aktivt i lek og aktiviteter sammen med barna
  • Være en god rollemodell
  • Skape et et godt og trygt leke- og læringsmiljø
  • Bidra til et godt arbeidsmiljø
  • Bidra til kompetanseheving i barnehagen
  • Bidra til et godt samarbeid med foreldre samt gjennomføre foreldresamtaler og foreldremøte
  • Samarbeide med andre instanser ved behov

Kvalifikasjoner:

• Godkjent barnehagelærerutdanning/ førskolelærerutdanning. Dersom du har pedagogutdanning fra utlandet må denne være godkjent for arbeid som barnehagelærer av NOKUT og UDIR for å bli tatt i betraktning.
  • Meget gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig. Søkere med et annet morsmål enn norsk, samisk, svensk eller dansk må ha bestått norskprøve 3 eller Bergenstesten, skriftlig og muntlig. Dokumentasjon vedlegges søknad.
  • Godkjent politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi søker etter deg som:

• Trives med å være ute og har interesse for friluftsliv
  • Har gode lederegenskaper
  • Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, samt relevant arbeidserfaring
  • Er løsningsorientert og fleksibel i en travel hverdag
  • Har høy faglig kompetanse og er opptatt av å videreutvikle både seg selv og sine medarbeidere
  • Er en trygg voksen med god relasjonskompetanse og god kunnskap om barns utvikling
  • Er omsorgsfull, kreativ, engasjert og leken
  • Trives med å jobbe i team, har godt humør og bidrar aktivt til et godt arbeidsmiljø

Vi kan tilby:

• 100 % fast stilling og tariffavtale gjennom PBL-A (lønn etter avtale)
  • 50 % stilling (vikariat frem til 31.07.2024) og tariffavtale gjennom PBL-A (lønn etter avtale)
  • Konkurransedyktig lønn og gode pensjonsordninger
  • Store muligheter til å forme og utvikle en avdeling med et engasjert personale
  • Mulighet for faglig utvikling i form av tilrettelegging for kurs, videreutdanning m.m.
  • Arbeidstid mellom 7.00 og 17.00
  • Svært godt arbeidsmiljø og mye frisk luft i naturskjønne omgivelser
  • Barnehagen er stengt jul, påske og 4 uker i juli.
  • 1 uke tjenestefri med lønn etter ett års ansettelse.

Søknadsfrist: 12. april 2023

Søknad og CV sendes: ulvestua@gmail.com og merkes "Pedagogisk leder 100 %" eller "Barnehagelærer 50 %"