Pedaogisk leder og barne og ungdomsfagarbeider

Randaberg

Ryggstranden barnehage er en foreldre-eid andelsbarnehage i Randaberg. Vi har 3 avdelinger, en avdeling for de minste ( 0- 3 år ) og to avdelinger for de eldste ( 3- 6 år). Vår visjon er " trygghet og trivsel for liten og stor, på kryss og tvers ", og gjelder for alle aktører enten du er barn, ansatt eller foreldre. Vi har to pedagoger pr avdeling. Alle pedagogene inngår i barnehagens lederteam.

Vi jobber med gode, forutsigbare og trygge rammer inspirert av High Scope-tenkningen. Dette danner grunnlaget for vår metodikk og praksis. Vi er akkurat passe stor, der alle ser alle, kjenner alle og hjelper alle.

Søknadsfrist: 15.oktober

Ledige stillinger i Ryggstranden barnehage!

Som pedagogisk leder hos oss må du;

• Være utdannet barnehagelærer, med godkjent norskkunnskaper som tilfredsstiller gjeldende regler
  • Være faglig dedikert, ha tro på egen profesjon og bidra til en best mulig praksis for barna i barnehagen. Alle våre pedagoger deltar i barnehagens lederteam.
  • Kunne samarbeide og skape et godt team sammen med en pedagog på avdelingen (vi har to pedagoger per avdeling)
  • Være en autoritativ pedagog som bygger tillit hos barn, kollegaer og foreldre.
  • Kunne samarbeide og veilede øvrig personell på avdelingen
  • Inneha helse til å håndtere små og store barn, gleder og sorger, oppturer og nedturer - altså livet.
  • Jobbe etter vår pedagogiske praksis - High Scope- metodikk.
  • Være personlig egnet til å ha ansvar for barn

Som Barne- og ungdomsfagarbeider hos oss må du;

• Ha et godkjent fagbrev og norskkunnskaper som tilfredsstiller gjeldende regler
  • Være en autoritativ voksen som deltar aktivt i barnas lek og læring.
  • Kunne jobbe selvstendig og ta ansvar når det er påkrevd.
  • Jobbe og samarbeidet godt i team, være mottakelig for veiledning, utvikling og endring av praksis til barns beste
  • Jobbe etter vår pedagogiske praksis - High Scope - metodikk
  • Være personlig egnet til å ha ansvar for barn

For begge stillingen kan vi tilby

• En faglig og god arbeidsplass med muligheter for vekst og utvikling.
  • Erfarne ansatte med felles fokus til det beste for barna.
  • Et hyggelig og inkluderende arbeidsfellesskap.
  • Lønn etter gjeldende tariff via PBL.
  • Helseforsikring m/svært gode ordninger via Storebrand.
  • Gode parkeringsmuligheter.
  • God tilgang på offentlig transport i direkte nærhet til barnehagen.
  • Glade barn og engasjerte foreldre.
  • Godkjent vandelsattest.

Begge stillingen er ledige fra januar 2025, eller etter nærmere avtale. Vi tilpasser oppstartsdato når vi har funnet rette kandidater.

Kjersti Stange Waaland, daglig leder, 92 64 84 67