Rishaven Barnehage søker en pedagogisk leder (2. gangs utlysning)

OSLO

Vi er en to- avdelingsbarnehage, med 14-16 barn pr. avdeling i alderen 2-6 år og vi jobber tett sammen og mye på tvers. Vår pedagogikk er barns medvirkning og vi ønsker glade, trygge og lekende barn. Barnehagen ligger ved siden av Ris T-banestasjon på Frognerseterbanen. Åpningstider er fra kl. 07:45-16:15. Barnehagen er stengt jul, påske og hele juli.

Rishaven Menighetsbarnehage er en barnehage som eies av Ris menighet. Dette vil si at vi formidler kulturarven vår i forhold til en kristen formålsparagraf, men vi har barn og ansatte av mange kulturer og religioner.

Rishaven Barnehage søker en pedagogisk leder for barn 2-6 år. Stillingen er et foreldrepermisjons vikariat og pedagogisk leder vil ha ansvaret for det pedagogiske ansvaret på avdelingen. I vår lille barnehage har du stor påvirkningsmulighet til hvordan barnehagen driftes i samarbeid med styrer. Du vil inngå i et pedagogisk team som sammen står for det faglige innholdet gjennom barnehageåret, blant annet gjennom å utforme pedagogiske planer og ha det overordnede ansvaret for gjennomføringen i din gruppe. Personlig egnethet vektlegges.

Arbeidsoppgaver:

• Ansvar for planlegging, gjennomføring og evaluering av det pedagogiske arbeidet
  • Ansvar for veiledning og oppfølging av medarbeidere
  • Samarbeid med foreldre og eksterne samarbeidspartnere
  • Bidra til kompetanseheving i barnehagen
  • Se barnets individuelle behov og skape gode utviklingsmuligheter

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:

• Du mener humor er en viktig del av hverdagen, og inspireres av samarbeid og resultater
  • Er kreativ med ett oppkom av nye ideer
  • Du bidrar til ett godt arbeidsmiljø
  • Du jobber godt i team med våre andre pedagoger og assistenter
  • Du er faglig sterk og er engasjert i barnas hverdag