Skrimtrollet barnehage lyser ut to stillinger, hvor vi søker etter Barnehagelærere

Kongsberg

Skrimtrollet bhge ligger visavis Kongsgårdmoen barne- og ungdomsskole.Mailadresse til daglig leder er: post@skrimtrollet.no Mobil nr 95192219. Se ellers mobilnummer under, til alle avdelingene.Vi er organisert som avdelingsbarnehage, inndelt i 4 faste grupper for barn og ansatte. Vi har Rød (30 plasser fra 1.11.21) og Blå 22, plasser. Gul og Grønn er Småtroll, to avdelinger for 1-3 år med tilsammen 27 barn. Rompetrolla er; Blå for 3-4 åringer, og Rød for 5 og 6 åringer. Skoletrolla er organisert i egen gruppe med aktiviteter flere ganger i uka. Dette for å forberede dem til skolestart.Barnehagen har et fint opparbeidet uteområde for alle typer aktiviteter, sommer som vinter.Vi har et stort uteområde med huskestativer, klatrestativ, og sklier. I området er det tursti, og skog med egen gapahuk, De minste barna har eget inn gjerdet område for de minste barna (Bingen), og en gapahuk rett bak barnehagen. Vi er nær skiløype om vinteren, og turløype helt ned til Lågen om sommeren.

Det er kort vei til buss, som vi benytter oss av når vi feks drar inn til Kongsberg sentrum (ca 6,5 km), hvor det er Bibliotek i Krona kulturhus. Vi kan dra til Lågdalsmuseet for å se på husdyr, spise i parken, el delta på ulike aktiviteter.

Søknadsfrist: Snarest

Begge stillingene er 100% og vikariater.

• Stilling 1, er ledig fra 1.3.2024 til 31.7.25.(studiepermisjon)
  • Stilling 2, er ledig fra ca 1.6.2024 til 30.6.25 (foreldrepermisjon)

Skrimtrollet barnehage er en forelder eid barnehage med beliggenhet på Kongsgårdmoen i Kongsberg.

Barnehagen er godkjent for 84 barn, drives som avdelingsbarnehage, med 4 avdelinger. Vi har 29+19 barn på Rød og Blå (3-6 år), og 12+15 barn på Småtroll (0-3år) på Gul og Grønn. For å trives her må du være omsorgsfull, ansvarsbevisst, samarbeide godt og være engasjert.

For å lese mer om våre måter å tenke på, henviser vi til www.skrimtrollet.barnehage.no

Vi søker etter pedagoger som kan jobbe full tid. Vi er ute hver dag, til alle årstider og har hektiske men meningsfulle dager. Ubunden tid er organisert med 7,5 timers arbeidsdag, og en kontordag med vikar i løpet av en 2 ukersperiode. Du får mobil godtgjørelse og tilgang til jobb-pc. Alle pedagogene deltar i lederteam som jobber tett sammen med daglig leder. Medvirkning betyr mye for oss.

Erfaring er en fordel men ikke et absolutt krav. Personlig egnethet har en avgjørende betydning. Referanser må oppgis.

Tiltredelse forutsetter gyldig politiattest, og skal ikke vises før en eventuell ansettelse.

Vitnemål og attester fremlegges ved innkalling til intervju.

Spørsmål vedrørende stillingen kan rettes til Inger-Lise J Schultz eller stedfortreder, mobnr 95192219, kontortid (9-14.00)

Søknaden med CV sendes til : post@skrimtrollet.no