Søker byggingeniør med spesialisering innen lego, hinderløype og togbanebygging!

Romerike, Oslo, Bergen, Askøy og Stavanger

Om arbeidsgiver:

Reflekt er et solid bemannings- og rekrutteringsselskap som bemanner og rekrutterer til privat og offentlig sektor. Vi leverer primært innen eiendom, IT og oppvekst. Innenfor våre prioriterte fagområder, dekker vi alle våre eksisterende og potensielle kunders behov.

Vår spesialitet er Reflekt-Modellen RM, som setter alt vårt arbeid for kunder og kandidater i system. Modellen gir en dokumenterbar prosess med høy kvalitet til våre kunder og kandidater, kvalitetssikret gjennom ISO 9001:2015. Vi er Revidert Arbeidsgiver og etterlever sentrale prinsipper i arbeidsmiljøloven og opptrer som en seriøs og profesjonell arbeidsgiver. Dette ved siden av våre DNV GL sertifiserte rådgivere, gjør oss til en profesjonell samarbeidspartner for deg både som kunde og kandidat.

Reflekt bemanning og rekruttering har i 20 år bistått virksomheter med å finne rett person til rett jobb til rett tid. Vi er store nok til å levere og små nok til å bry oss. For mer informasjon, se vår nettside https://reflekt.no/ eller send oss en e-post på bestillingoppvekst@reflekt.no

Søknadsfrist: 24.juni

Har du et genuint ønske om å jobbe med og for barn? Er du den trygge gode voksne som kan steppe inn på kort varsel, når de faste trygge ansatte blir borte? Er du en morgenfugl som er klar for å eksperimentere med lommelykt og reflekser en tidlig vintermorgen, eller lytte ut hvilke fugler som kvitrer en tidlig sommermorgen?

Reflekt har avtaler med private og kommunale barnehager, og vi ser etter deg som ønsker å jobbe i følgende områder: Romerike, Oslo, Bergen, Askøy og Stavanger.

Det er en myte at hvem som helst kan jobbe i barnehage. Å jobbe som vikar er nemlig ikke for «hvemsomhelst». Nå søker vi nye dyktige ansatte, som vi kan være stolt over å sende ut til våre yngste verdensborgere!

Denne jobben er krevende nok i fast stilling, men som vikar må du i tillegg utvise stor omstillingsevne, klare å sette deg inn i nye rutiner raskt, og være et menneske det er lett for store og små å bli kjent med.

Blant våre vikarer finner du alt fra gitarspillere, tryllekunstnere og ballerinaer, til tur-entusiaster med kjeks i sekken. Vi tror nemlig at det er lekende, undrende og lærende mennesker som blir gode assistenter i barnehage.

Nå tenker du kanskje, passer jeg til denne jobben da?

La oss introdusere deg for vår seks-trinns skikkethetstest:

• Humør på topp og positiv?
  • Liker å leke og lage liv?
  • Full av ansvar og kreativ?
  • Pålitelig med fleksibel driv?
  • Trygg på deg selv og samarbeid på stell?
  • Fikk du full pott? Da har du hell!

Opprett profil på reflekt.no, og legg inn søknad og CV. Da får vi blitt bedre kjent med deg og hva du ønsker.

Hvis du i tillegg kan noe helt spesielt som du tror barna i barnehagen kan ha glede av, så håper vi du vil skrive det i søknaden din.

Du må oppfylle følgende krav:

• Plettfri vandel
  • Språkferdigheter tilsvarende minimum nivå B2
  • Være fylt 18 år ved kontraktinngåelse
  • Levere søknad og CV. Registrer profil på reflekt.no

Vi vektlegger:

• Tidligere erfaringer fra arbeid med barn
  • Personlig egnethet
  • Arbeidskapasitet minimum 2-3 dager i uken

Vi kan tilby deg:

• Lønn etter tariff (PBL/KS)
  • Fleksibilitet
  • Pensjon og forsikringer
  • Assistentkurs (hvis ønskelig)

Du vil bli fulgt tett opp av en av våre rådgivere, som både vil gi deg tilbakemeldinger på arbeidet og sette pris på dine tilbakemeldinger fra dagen din ute hos oppdragsgiver.

Enkelte av våre oppdrag går over lang tid i samme barnehage, mens andre er kortere og krever større fleksibilitet. Sammen med din rådgiver kan du være med på å velge hvordan arbeidsdagene dine skal se ut.

Vi ser frem til å høre fra deg! For mer informasjon, se vår nettside https://reflekt.no/ eller send oss en e-post på bestillingoppvekst@reflekt.no. Du kan også kontakte oss på telefon 23 62 40 70