Styrer/pedagogisk leder søkes til Casa dei Bambini Montessoribarnehage

OSLO

Casa dei Bambini er en liten Montessoribarnehagen som ligger på Vettakollen I Oslo.

Casa dei Bambini Montessoribarnehage har ledig stilling som styrer/pedagogisk leder i 100% fast stilling med tiltredelse 1.august 2021.

Casa dei Bambini er en liten privat Montessori barnehage med 22 barn i alderen 2,5 – 5 år som ligger på Vettakollen i Oslo. Barnehagen ligger i et stille område med kort vei til marka. Vi holder til i samme bygg som Oslo Montessoriskole og har et nært samarbeid med dem. Barnehagen har et sterkt fagmiljø med kollegaer som er engasjerte og opptatt av kvalitet i alle hverdagens læringssituasjoner. Vi har et godt arbeidsmiljø med rause og tilstedeværende kollegaer.

Arbeid og ansvarsområder:

· Ansvar for HMS og økonomi.

· Ansvar for personal og faglig- og administrativ ledelse

· Ansvar for at barnehagen drives i henhold til Lov om barnehager og Rammeplan for barnehager

· Ansvar for å holde barnehagen faglig oppdatert

· Lede arbeidet med å opprettholde et godt foreldresamarbeid

· Samarbeid med Oslo Montessoriskole, Bydel Vestre Aker og styret.

Ønskede kvalifikasjoner:

· Godkjent utdannelse som barnehagelærer (må være godkjent av utdanningsdirektoratet)

· Gjerne utdannelse innen ledelse (Nasjonal lederutdanning for styrere i barnehage) og Montessoripedagogikk eller ønske om å gjennomføre dette.

· Erfaring med ledelse innenfor barnehagesektoren.

· Du må beherske norsk flytende, både muntlig og skriftlig, minimum B2/Bergenstest.

Personlige egenskaper:

· Gode kommunikasjonsferdigheter

· Løsningsorientert og målrettet

· Strukturert, tydelig og raus leder

· Strategisk – ha evnen til å planlegge langsiktig

· Personlig egnethet blir vektlagt

Vi kan tilby deg:

· Stort handlingsrom og selvstendig arbeid

· Dedikert personale og godt implementert Montessori-pedagogikk

· Barnehagen er medlem av PBL (Private Barnehagers Landsforbund)

· Forutsigbar økonomi – samarbeid med styreleder om økonomiske rammer til barnehagen

· Lønn etter avtale