To faste stillinger i 100 prosent som barnehagelærer / pedagogisk leder i Natur og Idrettsbarnehagen i Namsos

Namsos

Natur & Idrettsbarnehagen er en hjemmekoselig og liten barnehage med plass til 30 barn, og 8-9 ansatte.

Barnehagen ligger i naturskjønne omgivelser med sjø, fjell og skog i nærområdet, 3-4 km fra Namsos sentrum.

Vi tilbyr:

• god konkurransedyktig lønn, pensjonsordning gjennom PBL.
  • en aktiv arbeidshverdag med positive opplevelser og meningsfylte aktiviteter.

Vi søker barnehagelærere:

• som er positive og engasjerte og har hjerte for barns utvikling og livsmestring.
  • som er kreative og vil fylle dagene med positive opplevelser og meningsfylte aktiviteter for barna og medarbeidere.
  • som liker å være ute, og se naturens muligheter for allsidig opplevelser og læring.
  • som har gode samarbeidsevner og samtidig er gode på selvledelse.
  • som er løsningsfokuserte.
  • som kan arbeide målrettet, men også være spontan.
  • Vi setter stor pris på humor og godt humør.

Barnehagen har som et overordnet mål:

• gjennom satsningsområdene fullkost, natur og friluftsliv, idrettslek og språkfokus skal vi gi barna et godt grunnlag for en sunn livsstil.
  • gi barna og personalet positive opplevelser i hverdagen med rammeplanen og barnehagens mange fasiliteter som utgangspunkt.

Tiltredelse i stillingen er etter avtale. Vi tilbyr god lønn og pensjonsordning gjennom PBLs hovedtariffavtale. Utenlandske søkere må ha Bergenstest og godkjent utdanning fra Utdanningsdirektoratet i tillegg til NOKUT. Gyldig politiattest må fremlegges før ansettelse.

Kontaktinformasjon:

Wenche I. Wiik, eier
Mob 90113332.

Søknadsfrist er snarest eller 22. mars 2024.

Søk på stillingen her