Unik mulighet som Pedagogisk leder i Malmøya barnehage! Bydel Nordstrand - Oslo

Oslo

Søknadsfrist: Snarest
Ønsket oppstart: 01. august, mulig å avtale senere oppstart.

Velkommen til Malmøya barnehage! Vi er en privat barnehage i bydel Nordstrand med plass til 24 barn i alderen 1-6 år. Barnehagen ligger plassert i hjertet av Malmøya i Oslo kommune, kun 14 minutter med buss fra Bjørvika, flott sykkelvei, og med egen gratis parkeringsplass rett på utsiden av barnehagen. Her på øya har vi nær beliggenhet til idyllisk natur med omgivelser preget av kyst, strand og skog. Du har nå en unik mulighet til å bli en del av vårt team her i Malmøya barnehage, og du må gjerne komme på et uforpliktende møte for å hilse på, se arbeidsplassen og hvem vi er i forkant av å skulle avtale et intervju om det er ønskelig.

Barnehagen disponerer et fantastisk uteområde preget av fjell, skog og mark, med egen ballplass/sykleplass, sklie, klatrehus, sandkasse, akebakke og en liten lekestue. Dette gir barna ubegrensede muligheter for fysiske aktiviteter og lek. Inne har vi flere oppholdsrom som gir gode muligheter for å tilrettelegge til lek og aktiviteter i mindre grupper. Barnehagen er tilrettelagt for 2 avdelinger, med 6 barn på 1-3 år og 16 barn på 3-6 år. Her i barnehagen er vi opptatt av et sosiokulturelt læringssyn, og barna på 1-6 år tilbringer også mye tid sammen i løpet av uken.

Våre åpningstider er 07:30 - 16:30
Se vår hjemmeside for mer informasjon her.

Vi tilbyr:

• Konkurransedyktig lønn, med høyere lønnsramme enn kommunale barnehager i bydel Nordstrand.
  • Godt tilrettelagt med ferie til jul og romjulen, hele påskeuken, hele juli og en ekstra betalt ferieuke i løpet av året.
  • Godt arbeidsmiljø og gode kolleger.
  • Stor mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag.
  • Gode avspaseringsmuligheter.
  • Fem planleggingsdager i året.
  • Nære naturomgivelser med særpreg i forhold til store deler av Oslo.
  • Muligheter for faglig utvikling gjennom kurs og videreutdanning.
  • Gratis lunsj i barnehagen.
  • Pensjonssparing i Storebrand via avtale i PBL.
  • Barnehage med medlemskap i PBL

Hva vi ser etter:

• Du er en engasjert, omsorgsfull, leken og en trygg voksen for barna, samtidig som du er ryddig og strukturert.
  • Du deltar aktivt i samspill med barna i hverdagen og er opptatt av å bygge gode relasjoner til alle barna, og du liker å være ute og på tur.
  • Du er bevisst lederrollen som pedagogisk leder.
  • Du er inkluderende, god på å samarbeide og jobber godt i team.
  • Du kan kommunisere godt med foreldre, barn og kolleger.
  • Du har stor arbeidskapasitet.
  • Personlig egnethet vektlegges.

Arbeidsoppgaver:

• Omsorg for det enkelte barn og barnegruppen.
  • Skape forutsigbarhet, blant annet med planlegging av ukentlige og månedlige planer.
  • Utvikle, iverksette, dokumentere og evaluere det pedagogiske arbeidet på avdelingen.
  • Holde deg faglig oppdatert og dele kunnskap med dine kolleger.
  • Gi pedagogisk veiledning til dine medarbeidere, og være åpen for pedagogisk veiledning.
  • Arbeide for et godt foreldresamarbeid og et godt arbeidsmiljø.
  • Skape et godt leke- og læringsmiljø.
  • Planlegge og delta i pedagogiske aktiviteter og i lek.
  • Være en aktiv del av barnehagens lederteam.
  • Samarbeide med andre avdelinger og instanser ved behov.
  • Delta i barnehagens daglige arbeidsoppgaver i henhold til rutiner og stillingsbeskrivelsen.

Kvalifikasjoner:

• Godkjent utdanning som barnehagelærer/førskolelærer.
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig. (Barnehagelovens §§ 27 og 28 er gjeldende).
  • Hvis utdannet i utlandet; godkjenning fra Utdanningsdirektoratet.
  • Politiattest må fremlegges før tiltredelse.
  • Vitnemål og en eventuell bekreftelse på bestått norskprøve legges ved søknaden.

Kontaktinformasjon:

Nicolay Hagen, Styrer, 905 03 147