Vi søker assistent til vår Naturbarnehage. Er det deg vi leter etter?

ELVARLI

Bukkspranget gårds- og naturbarnehage er en liten barnehage som ligger i Elvran, midt imellom Stjørdal og Selbu. Vi har siden vi startet konseptbarnehagen i 2005, hatt tro på å gi et barnehagetilbud som er så annerledes og bra, at foreldre velger å kjøre ekstra for tilbudet vi gir. Foreldre vi retter oss mot er foreldre som har tro på, og som har sansen for innholdet i gårds- og naturbarnehagen.

Som medarbeider i Bukkspranget gårds- og naturbarnehage ivaretar du omsorg, lek og læring for barn, gjennom å støtte og veilede dem i hverdagen ute i naturen og på gården.

Du må være tålmodig med barn, og du må like å være ute bedre enn å være inne.

Du må ha plettfri vandel, gode norskkunnskaper og førerkort klasse B.

Ut på tur i skog og mark, ja det er livet; ikke sant? Vi lærer mye om naturen, fugler og dyr, og har mye kunnskap om gårdens mange kyr. Gårdens syklus følger vi, og lærer av bonden hvordan ting skal bli. Vi steller og fòrer barnehagens dyr, og lærer å ta ansvar for både "jeg" og "vi". Vi kan mye om stort og smått, som gjør oss til kunnskapsrike små’folk. Vi handler ut fra egne erfaringer, og prøver ut det meste, og finner fort ut hva som er det beste. Et yrende fellesskap med humor i hverdagen, gjør at både voksne og barn trives i barnehagen.

Vi har fokus på at personalressursen skal brukes mest muligsammen med barna. Derfor har personalet 7,5 timers arbeidsdag, der de spiser maten sin sammen med barna. Da blir dagen lite oppstykket og det er enklere å gjennomføre aktiviteter sammen med barna. Våre medarbeidere har et svært lavt sykefravær.

Søknadsfrist : Snarest

Vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende

For spørsmål om stillingen kontakt styrer: Hege Skjei på tlf: 93069642

Søknader sendes: leder@bukkspranget.no