Vi søker barnehagelærer i 40% stilling

Lørenskog

Vi er en liten privat barnehage. Vi holder til et sjarmerende gammelt hus. Til sammen har vi 27 barn på en avdeling mer barn i alderen 1-6 år. Vi er 7 ansatte. I vår lille kollegagruppe er godt samarbeid viktig. Hver dag jobber vi for å gi barn et barnehagetilbud av høy kvalitet. For er det viktig at alle barn møter trygge, omsorgsfulle voksene som anerkjenner og får tett oppfølging. Systematisk språkarbeid blir lagt vekt på i vår barnehage.

Søknadsfrist: 30. juni

Som barnehagelærer i barnehagen vår er du en del av barnehagens lederteam. Barnehagelærer har det overordnete faglige ansvaret for avdelingen. Som barnehagelærer må du sikre høy kvalitet i lek- og læringsmiljøet og at utbytte til barna blir best mulig utefra deres forutsetninger. Du må være tett på praksis og investere i relasjonen til barna, planlegge og evaluere aktiviteter. Vi ser etter deg som er opptatt av at barn skal realisere sine fulle potensiale. Du må være selvstendig, engasjert og kunne tenkte helhetlig rundt barns oppvekstmiljø.

Arbeidsoppgaver

• Være en trygg og varm omsorgsperson og rollemodell for barna
  • Planlegge, gjennomføre og delta i pedagogiske aktiviteter med barn; som lek og fysisk aktivitet, samlingsstund, gruppeaktiviteter, språkgrupper, utelek, turer o.l.
  • Arbeide kontinuerlig med å øke kvaliteten og skape et pedagogisk utviklende miljø i barnehagen
  • Veiledning av personalet
  • Bidra aktivt til at barnehagen når sine mål
  • Sørge for at barna får gode opplevelser både inne og ute