Vil du bidra til en oppvekst i balanse som barnehagelærer hos oss?

HAGAN

Hundremeterskogen barnehage SA er en 4 avdelings barnehage med for tiden 84 barn. Vi ligger sør i Nittedal, i nærhet til Oslo og Skedsmo, med god bussforbindelse. Vi er universitetsbarnehage i samarbeid med OsloMET. Vi tar imot pedagogstudenter fra VIA University College - find din uddannelse her | VIA. Vi har minimum to pedagogiske ledere på hver avdeling. I tillegg er mange i barnehagen utdannet Barne- og ungdomsarbeidere/ fagarbeidere. Vår personalgruppe har en jevn fordeling mellom alder, kjønn og kulturell bakgrunn.

Vi har flotte lokaler, variert uteområde med grillhytte, kjøkkenhage og fin lavvoplass i skogen. Vi har egen ernæringskokk, industrikjøkken og barnekjøkken og serverer alle dagens måltider i barnehagen. Vi har sanserom og dramarom, og vi har egen musikkpedagog. Det er montert Biooffice på alle avdelinger.
Se: www.biooffice.no.

Vi ønsker å forsterke vårt pedagog-team, og søker derfor etter en ny barnehagelærer

Ansettelsesform: Fast stilling

Søknadsfrist: Snarest.

Det vi ønsker av deg er at

• Du er utdannet barnehagelærer
  • Du er oppriktig interessert i å skape et godt miljø for barn, og gi alle mulighet for å utvikle den beste versjon av seg selv.
  • Du vil delta og bidra i barnehagens lederteam, og gjennom dette være med og utvikle barnehagen.
  • Du er villig til å få opplæring innen Oppvekst i balanse, og bruke dette aktivt i hverdagen.
  • Du er villig til å ta imot veiledning og utfordrende spørsmål, og arbeide med deg selv som person for å være den beste utgaven av deg selv.

Du må fremlegge tilfredsstillende og relevante referanser

Politiattest er påkrevet for stillingen.

Vi tilbyr

• Lønnen følger Pbl-A tariff, i tillegg gir vi et personlig tillegg etter gjennomført prøvetid.
  • Engasjerte kollegaer som skryter av det gode arbeidsmiljøet. Vår arbeidsmiljøundersøkelse bekrefter gjentatte ganger at vi på alle undersøkte områder ligger godt over gjennomsnitt.
  • Et godt faglig nivå enten du er nyutdannet eller har erfaring fra før.
  • Gode muligheter til faglig og personlig utvikling.

Barnehagen har stengt i uke 29 og 30, om sommeren, og i romjulen og påsken.

Mer om barnehagen:

Barnehagen bruker kun fornybar energi og er opptatt av et bærekraftig miljø. Vi jobber med "Oppvekst i balanse", inspirert av "Drømmen om det gode". Se: www.dreamofthegood.org/HomeNor.aspx. Vi er praksisbarnehage for studenter fra flere av landets høyskoler. Vi har barnehagelærere med veilederkompetanse, barnehagelærere som er utdannet innen systemisk praksis og familieterapi, innen psykososialt arbeid med barn og psykisk helse. Vi er en del av PBL og Stine Sofie stiftelsens satsing på barnas verneombud. Se: https://www.pbl.no/sider/barnas-verneombud/.
Vi har pedagogisk fagleder/ barnas verneombud som støtter og veileder alle avdelingene. Vi er en røyk, snus og nikotinfri barnehage.

Nettverk: Facebook www.hundremeter.no
Sektor: Privat