Vil du bli med i teamet vårt?

LIER

Noahs Ark miljøbarnehage har 84 plasser fordelt på 5 baser. To baser har 1 og 2 åringer, to baser har 3 og 4 åringer og en base har 5 åringer. Barnehagen er en mellomting mellom avdeling- og basebarnehage. Vi har felles verkstedrom. Barnehagen er en miljøfyrtårnbedrift og har kristen verdiforankring. Vår eier er Norkirken Drammen. Barnehagen åpnet i 2008. Vi ligger i et etablert villastrøk og har utviklet et turområde i nærheten. Uterommet vårt gir mulighet for allsidig utfoldelse med bakke, ballbinge, Noahs Ark båt, lekeapparater og mange høye trær. Vi er en "Livsgledebarnehage" som har samarbeid med et bo- og omsorgssenter. Vi følger pedagog- og bemanningsnorm. Barnehagen jobber med prosjektet "Inkluderende barnehage" via USN og kvalitetsplan til Lier kommune.

Vi søker etter deg som er utdannet barnehagelærer og har lyst til å jobbe for et godt omsorgs- og utviklingsmiljø for barna i Noahs Ark. Barnehagelærer jobber tett med de øvrige ansatte og spesielt med pedagogisk leder på basen. Man ansattes i Noahs Ark og ikke på den enkelte base. Barnehagelærer deltar på aktuelle møter og kan få ulike oppgaver etter barnehagens behov. Vi ønsker deg som liker å ta ansvar og som kan ta på deg lederoppgaver.

Krav til kompetanse:

• Du må være utdannet barnehagelærer/førskolelærer
  • Du må ha gode norskferdigheter og ha bestått norskprøve A2 og B1
  • Ønske å jobbe aktivt for barnehagens profil
  • Du må kunne jobbe godt i team
  • Du må være fleksibel og tilpasningsdyktig

Personlig egenskaper:

• Du må være engasjert og aktivt tilstede for barn, foresatte, kollegaer og barnehagen som helhet
  • Vi søker etter deg med gode samarbeidsevner og gode lederegenskaper
  • Du er aktiv lojal overfor vår kristne verdiforankring og er med på å skap et godt miljø for barn, foreldre og ansatte.
  • Personlig egnethet blir vektlagt

Vi tilbyr:

• Godt og hyggelig arbeidsmiljø
  • Mulighet for faglig utvikling
  • Lønn etter PBL sin tariff
  • Pensjon i Storebrand

Vi har ledig en fast stilling og får et svangerskapsvikariat.

Kopi av vitnemål og attester legges ved søknaden.

Referanser må oppgis på eventuelt intervju.

Gyldig politiattest kreves.

Om stillingen: