Vil du bli vår nye BARNEHAGELÆRER? (2.gangs utlysning)

RÆLINGEN

Blåbærgrenda bhg ligger på Fjerdingby i Rælingen, og er en samvirkebarnehage som tilbyr plasser til 73 barn 1-5 år. Barnehagens visjon er «Lek og læring – to sider av samme sak». Vi vektlegger at hvert barn er unikt, og skal behandles med respekt og anerkjennelse.

Vi ønsker oss:

• deg som har evnen til å se den enkelte, men samtidig inkludere alle

• deg som har et bevisst forhold til lekens betydning

• deg som både har visjoner og ideer, men som også har gjennomføringsevne

• deg som har evne til å bidra til pedagogisk utvikling i barnehagen. Du er nytenkende, og ser muligheter framfor begrensninger.

Vi krever:

• godkjent barnehagelærerutdanning og/eller annen relevant utdanning. Dersom du har pedagogutdanning fra utlandet må denne være godkjent for arbeid som barnehagelærer av UDIR for å bli tatt i betraktning.

• gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig (søkere med annet morsmål må ha bestått norskprøve, nivå A2 på delprøven i skriftlig framstilling og nivå B1 på delprøvene i leseforståelse, lytteforståelse og muntlig kommunikasjon.)

• faglig engasjement og gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.

• godkjent politiattest som fremvises før tiltredelse

Godkjent barnehagelærerutdanning og/eller annen relevant utdannelse er en forutsetning. Søkere uten formell kompetanse vil ikke bli vurdert. For stillingen vil personlig egnethet, ansvarsbevissthet, initiativ, faglig engasjement og gode samarbeidsevner bli vektlagt.

Vi tilbyr:

• god grunnbemanning med godt kvalifiserte medarbeidere, en stabil ledergruppe og en god andel fagarbeidere

• godkjent lærebedrift, med 1-2 lærlinger hvert år

• et godt arbeidsmiljø med fokus på utvikling. Vi vektlegger mye omsorg og humor, samtidig som vi tilbyr konkurransedyktig lønn og gode pensjonsordninger.

• fri jul og påske (avspasering)

• oppstart etter avtale

For nærmere opplysninger: kontakt barnehageleder Linda Y. Rosenborg,