Vil du jobbe i en liten barnehage med et stort hjerte?

OSLO

Haugenstua barnehage

Barnehagen ligger midt mellom blokkene på Haugenstua, og området er bilfritt, med et stort uteområde. Vi har akebakke og fotballbane i nærheten og kort vei til både buss og togstasjonen.

Haugenstua Skoles barnehage er en liten foreldredrevet barnehage rett ved Haugenstua Skole. Vi er en tre avdelings barnehage med til sammen 42 barn. Barnehagen har 50 % pedagogdekning og en styrer ansatt på fulltid.

Vi er en barnehage som er opptatt av mangfold, likeverd og det fysiske miljøet. Du må være en lekende, kreativ og tilstedeværende pedagog som brenner for barnehagefeltet. Det er viktig for oss at alle barn, foreldre og ansatte føler seg sett hver eneste dag og at du møter alle med varme og respekt.

Nå har vi et ledig vikariat som barnehagelærer f. 1.8.21 til 31.3.21.

Søknader vil bli behandlet fortløpende.

· Medansvarlig for at aktiviteter og prosjekter som planlegges og gjennomføres på avdelingen er i tråd med årsplanen og satsingsområdene, og delta i det pedagogiske arbeidet med barna.

· Bidra til kompetanseheving i barnehagen

· Skape et godt og innbydende leke- og læringsmiljø.

· Brenne for barnehagefaget og jobbe målrettet og strukturert med faglig ledelse og motivasjon

· Bidra til godt psykososialt og fysisk arbeidsmiljø på avdelingen og i barnehagen.

· Samarbeid med andre instanser

Vi tilbyr:

· Konkurransedyktige lønn.

· Engasjert og aktiv personalgruppe.

· Gode muligheter for å påvirke arbeidet innen områder du brenner for.

· En engasjert foreldregruppe.

Kvalifikasjoner:

· Godkjent utdannelse som barnehagelærer/ førskolelærer

· Personer med annen relevant pedagogisk utdanning kan vurderes til vikariatet

· Du må beherske norsk muntlig og skriftlig (minimum norskprøve på B1- nivå/ norskprøve 3)

· Gyldig politiattest må fremvises før tiltredelse

Søk på stillingen